Organizing Front Office and Sales Department                    
                
    
                
    
                
                    
	- სასტუმროს პროგრამის დანერგვა
 
	- ფასების გრძელვადიანი გაწერა ოთახის კატეგორიების მიხედვით
 
	- კადრების აყვანა/ოპტიმიზება + ტრეინინგი
 
	- გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება
 
	- სამუშაო ფაილების ელექტრონული აწყობა ონლაინ ლაივ რეპორტინგი
 
	- 1 წლის ფასების განსაზღვრა სხვადასხვა კატეგორიის მომხმარებლებისთვის
 
	- სასტუმროს ონლაინ პლატმორმებზე განთავსება (ოპტიმიზირება) – OTA
 
	- ყველა ტურისტულ სააგენტოსთან კომუნიკაცია და ახალი შეთავაზებების გადაგზავნა
 
	- სასტუმროს ციფრულ მარკეტინგში კონსულტაცია
 
	- ექსტრა სერვისების დანერგვა და შემოსავლების მაქსიმიზება
 
პროექტის ხანგრძლივობა მიახლოებით: 2 თვე